Konsultacje z NGO projektu uchwały w sprawie określenia kryteriów wraz z liczbą punktów w drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli prowadzonych przez Gminę Brzeg oraz dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów
Brzeg, 17 lutego 2017 r.
Ogłoszenie
Zgodnie z Zarządzeniem nr 1951/2017 Burmistrza Brzegu z 17 lutego 2017 roku
Burmistrz Brzegu ogłasza
przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektu uchwały w sprawie określenia kryteriów wraz z liczbą punktów w drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli prowadzonych przez Gminę Brzeg oraz dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów. Konsultacje będą przeprowadzone w terminie do 14 dni od dnia publikacji treści projektu uchwały na stronie internetowej Gminy Brzeg oraz w Biuletynie Informacji Publicznej – www.bip.brzeg.pl poprzez możliwość składania opinii do projektu uchwały w formie pisemnej lub elektronicznej.
Opinie należy składać w terminie do 3 marca 2017 roku w Biurze Podawczym Urzędu Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12 lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: ngo@brzeg.pl
Polecane artykuły w tej kategorii
Otwarty konkurs ofert na finansowe wsparcie realizacji projektów w ramach Programu „Od zależności ku samodzielności” – edycja 2025 r.
Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 7a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1283 ze zm.) ogłosił otwarty konkurs...
Wyniki Konsultacji z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami projektu uchwały Rady Miejskiej Brzegu z dnia 24 stycznia 2025 r. w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Brzeg w roku 2025
SPZ.526.1.2025 ...
Ogłoszenie Burmistrza o naborze kandydatek do Rady Kobiet w Brzegu
Załączniki: Zarządzenie Burmistrza Formularz zgłoszeniowy do Rady Kobiet w Brzegu Lista poparcia dla kandydatki na członkinię...