Informacja nt. funkcjonowania Urzędu Miasta
W związku z wieloma pytaniami klientów Urzędu Miasta dotyczącymi organizacji i obiegu dokumentów UM informujemy, że Wydział Komunikacji oraz Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami to komórki organizacyjne Starostwa Powiatowego mimo, że znajdują się w budynku Urzędu Miasta przy ul. Robotniczej 12. Dlatego też wszelkie dokumenty kierowane do Starostwa należy składać w biurze podawczym przy ul. Robotniczej 20. Dokumenty złożone w biurze podawczym Urzędu Miasta są oczywiście przekierowywane do Starostwa, ale niestety wydłuża to procedurę rozpatrzenia danej sprawy. Jednocześnie przypominamy, że Starostwo Powiatowe jest urzędem właściwym w kwestii funkcjonowania m.in. szpitala (Brzeskie Centrum Medyczne), Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, a także Zarządu Dróg Powiatowych i dlatego za utrzymanie niektórych ulic w naszym mieście (np. Władysława Łokietka, Wrocławska, Bolesława Chrobrego oraz Ks. Makarskiego) odpowiada właśnie Zarząd Dróg Powiatowych, a nie Urząd Miasta.
Polecane artykuły w tej kategorii
Kasa Urzędu Miasta nieczynna
Książęca Orkiestra Symfoniczna pod batutą Marka Kudry zagrała koncert noworoczny
Książęca Orkiestra Symfoniczna pod batutą Marka Kudry zagrała po raz 12. koncert noworoczny. Jak co roku bilety na to wydarzenie w BCK rozchodzą się w mgnieniu oka, a sala widowiskowa...
Ostrzeżenie przed oblodzeniem
Informacje szczegółowe w...