Podpisanie umowy dot. wymiany instalacji elektrycznej w Ratuszu
W poniedziałek, 8 listopada 2021 r., w gabinecie Burmistrza Brzegu Jerzego Wrębiaka została podpisana umowa z Firmą DEFERO Sp. z o.o. z siedzibą w Sieradzu, na realizację zadania pn.: ”Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Ratusza”. W ramach tego zadania zostanie wykonana: instalacja uziemienia punktu rozdziału PEN na N i PE, linia zasilania wlz, instalacja oświetlenia podstawowego, instalacja gniazd wtykowych i siły, instalacja dedykowana, instalacja wyrównawcza, instalacje sieci LAN, instalacja systemu CCTV, instalacja systemu konferencyjnego.
Termin realizacji zadania potrwa do siedmiu miesięcy od dnia podpisania umowy, a koszt realizacji wyniesie 1.177.659,58 zł.
Polecane artykuły w tej kategorii
Informacja o zmianie godzin pracy kasy w Urzędzie Miasta
Prosimy o zapoznanie się z nowymi godzinami pracy kasy w urzędzie miasta. Zachęcamy Państwa do dokonywania wpłat na konta Gminy Brzeg, ich numery można znaleźć skanując smartfonem kod QR...
Ogłoszenie Burmistrza Brzegu o realizacji zadania pn.: „Ferie zimowe z Masters Brzeg”
Ogłoszenie Burmistrza Brzegu z dnia 23.01.2025 r. Zgodnie z art. 19 a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, umieszcza się na okres 7...
Bałagan w wiatach śmietnikowych
W trosce o czystość naszego otoczenia oraz zdrowie i komfort wszystkich mieszkańców, apelujemy o przestrzeganie zasad właściwego gospodarowania odpadami. Od kilku tygodni zauważamy, że coraz...