Oficjalny serwis Urzędu Miasta w Brzegu

Skróty klawiszowe

  • TAB kolejny element
  • / wyszukiwarka
  • CTRL (CMD) + powiększenie widoku
  • CTRL (CMD) - zmniejszenie widoku
Data publikacji artykułu: 5 sierpnia, 2020 Tytuł artykułu

Podpisanie umowy na elementy wyposażenia historycznych sal ratusza

Treść artykułu

W dniu 5 sierpnia 2020 r. została podpisana umowa na zaprojektowanie, wykonanie, dostawę i montaż elementów wyposażenia w ramach zadania budżetowego pn.: „Rewaloryzacja zabytkowego budynku Ratusza w Brzegu”, dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego. Wykonawcą, wyłonionym w trybie postępowania przetargowego, będzie firma Custom Cube T. Stępień, P. Kodyra SP. J. z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Chrzanowskiego 62. Przedmiotem zamówienia jest m.in.: wykonanie 4 gablot słupkowych, 6 gablot pulpitowych z oświetleniem LED, które zostaną ustawione w tzw. skarbcu oraz w czternastowiecznej sali pomieszczonej w wieży zegarowej, system audioprzewodników dla 30 osób, wykonanie hologramu z prezentacją widoku ratusza średniowiecznego wraz z podstawą oraz odlanej z brązu makiety ratusza w formie współczesnej – przeznaczonej dla osób niewidzących, z tłumaczeniem informacji na język Braille’a wraz z podstawą (cokołem). Realizacja zadania przewidziana jest do dnia 20 października 2020 r., a koszt jego wykonania to 396.675,00 zł. Zadanie jest częścią projektu obejmującego trwający obecnie remont elewacji ratusza, w której partnerem jest Muzeum Piastów Śląskich w Brzegu. Docelowo w gablotach eksponowane będą m.in. artefakty wydobyte w 2016 r. z tub odnalezionych w trakcie remontu hełmów wieży zegarowej oraz obiekty związane z historią ratusza, które przekazane zostaną w formie depozytu ze zbiorów brzeskiego Muzeum Piastów Śląskich.

 

Nie zapomnij udostępnić: