Oficjalny serwis Urzędu Miasta w Brzegu

Skróty klawiszowe

  • TAB kolejny element
  • / wyszukiwarka
  • CTRL (CMD) + powiększenie widoku
  • CTRL (CMD) - zmniejszenie widoku
Data publikacji artykułu: 15 lutego, 2019 Tytuł artykułu

Specjalny telefon do ZUS-u w sprawie programu Płatnik

Treść artykułu

ZUS w Opolu uruchomił specjalną infolinię dla przedsiębiorców z regionu, by mogli zapytać o nową wersję programu Płatnik. Umożliwia on obsługę nowych i zmienionych formularzy w związku z „małym ZUS-em” i projektem e-Akta.

– Od chwili, gdy do rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych przeznaczona jest nowa wersja programu Płatnik, połączeń na ogólnodostępny numer Centrum Obsługi Telefonicznej jest o wiele więcej niż zwykle. Stąd ułatwienie i dodatkowy numer telefonu dla opolskich przedsiębiorców, księgowych i biur rachunkowych – Sebastian Szczurek, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa opolskiego i dodaje: – Specjalny numer telefonu do eksperta, który wyjaśni jak zainstalować program Płatnik to: 77 45 11 646 i jest czynny codziennie od 8:00 do 15:00.

Przy lutowych rozliczeniach z ZUS-em płatnicy składek powinni stosować nową wersję programu Płatnik, wersję 10.02.002. Można ją pobrać ze strony internetowej ZUS, gdzie dostępne są również krótkie filmy instruktażowe, gdzie krok po kroku można zobaczyć jak wypełniać najnowsze dokumenty.

– Opolscy pracodawcy, którzy w swojej firmie korzystają z programu Płatnik, najczęściej pytają o to w jaki sposób pobrać i zainstalować zmodyfikowaną wersję programu, czy można to zrobić samodzielnie, jak wypełnić formularze oraz jakie parametry systemowe i sprzętowe są wymagane do zainstalowania nowego Płatnika – Elżbieta Jasek z Wydziału Ubezpieczeń i Składek w opolskim Oddziale ZUS.

Dla klientów zainteresowanych wiedzą o innowacjach w zusowskim programie Płatnik, do dyspozycji jest też nowa opcja w ogólnopolskim Centrum Obsługi Telefonicznej (COT). Po wybraniu podstawowego numeru czyli 22 560 16 00* należy wybrać opcję 6 – „Aktualizacja programu Płatnik w wersji 10.02.002”. Tutaj konsultanci udzielają wyjaśnień w dni robocze od 7:00 do 18:00.

*koszt połączenia wg umowy klienta z operatorem telekomunikacyjnym

Nie zapomnij udostępnić: