Oficjalny serwis Urzędu Miasta w Brzegu

Skróty klawiszowe

  • TAB kolejny element
  • / wyszukiwarka
  • CTRL (CMD) + powiększenie widoku
  • CTRL (CMD) - zmniejszenie widoku
Data publikacji artykułu: 2 lutego, 2018 Tytuł artykułu

Narada z dyrektorami przedszkoli i szkół podstawowych

Treść artykułu

1 lutego br. w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Brzegu odbyła się narada z dyrektorami miejskich placówek oświatowych, której przewodniczył Zastępca Burmistrza Brzegu Tomasz Witkowski. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele wszystkich prowadzonych przez Gminę Brzeg przedszkoli i szkół podstawowych. Uczestnicy dyskutowali nad zmianami w zasadach organizacji pracy szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2018/2019, omawiali harmonogram naboru do szkół i przedszkoli na rok szkolny 2018/2019 oraz możliwości składania wniosków o dofinansowanie w ramach różnych programów i grantów. Ponadto rozmawiano o przygotowaniach placówek do organizacji obchodów 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości oraz udziale w innych wydarzeniach i konkursach w nadchodzącym roku. Wreszcie poruszano kwestię przygotowania terminów i zasad oraz tematyki wydarzeń w ramach innowacji pedagogicznej „Brzeski system doradztwa edukacyjno – zawodowego od przedszkola do gimnazjum”, a także analizowano zmiany w prawie oświatowym związane z wejściem w życie nowych przepisów.

Nie zapomnij udostępnić: