Skróty klawiszowe

  • TAB kolejny element
  • / wyszukiwarka
  • CTRL (CMD) + powiększenie widoku
  • CTRL (CMD) - zmniejszenie widoku
Data publikacji artykułu: 5 września, 2017 Tytuł artykułu

Utylizacja azbestu na terenie Gminy Brzeg

Treść artykułu

Gmina Brzeg, zgodnie z zapisami Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Brzegu, podpisała umowę o udzielenie dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu na realizację zadania w zakresie unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy.

Całkowita planowana wartość zadania wynosi 4.402,62 zł, z czego:

  1. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (50% kosztów) –2.201,31zł
  2. Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu (35% kosztów) –  1.540,91zł
  3. Właściciele nieruchomości (15% kosztów) –660,40zł.

Projekt ma na celu usunięcie wyrobów zawierających azbest, a przez to wyeliminowanie szkodliwego wpływu i niebezpiecznych dla zdrowia skutków działania azbestu.

Prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Brzeg prowadzi firma, wyłoniona w drodze procedury  zapytania ofertowego, tj. Środowisko i Innowacje Sp.  z o.o. 28-142 Tuczępy, Dobrów 8.

z-ca Burmistrza

Bartłomiej Kostrzewa

Nie zapomnij udostępnić: