Skróty klawiszowe

  • TAB kolejny element
  • / wyszukiwarka
  • CTRL (CMD) + powiększenie widoku
  • CTRL (CMD) - zmniejszenie widoku
Data publikacji artykułu: 16 lutego, 2007 Tytuł artykułu

Sesja budżetowa 2 marca

Treść artykułu

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 2.03.2007 r. o godzinie 9.00 w Ratuszu odbędzie się sesja Rady Miejskiej w Brzegu z następującym porządkiem obrad:

1) Otwarcie obrad sesji.
2) Wnioski do porządku obrad.
3) Przyjęcie protokołu sesji Rady Miejskiej z dnia 25.01.2007 roku.
4) Interpelacje i wnioski radnych.
5) Informacja Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego dot. przygotowań wobec zagrożenia powodziowego.
6) Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie budżetu miasta (druk nr 1):
a) odczytanie projektu uchwały budżetowej;
b) odczytanie opinii o projekcie uchwały budżetowej:
1. Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej,
2. związków zawodowych;
c) odczytanie opinii i wniosków Komisji Rady oraz stanowiska Komisji Budżetu, Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego;
d) przedstawienie stanowiska Burmistrza Miasta w sprawie opinii Komisji i proponowanych autopoprawek Burmistrza;
e) dyskusja i głosowanie nad zgłoszonymi zmianami do projektu budżetu;
f) uchwalenie budżetu miasta na rok 2007.
7) Przyjęcie uchwał w sprawie:
a) ustalenia planu sieci i granic obwodów publicznych szkół podstawowych, gimnazjów prowadzonych przez Gminę Miasto Brzeg (druk nr 2);
b) regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków (druk nr 3);
c) przyjęcia zmian do Statutu Ekologicznego Związku Gospodarki Odpadami Komunalnymi „EKOGOK” z siedzibą w Gać (druk nr 4);
d) poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa (druk nr 5);
e) wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego (druk nr 6);
f) przyjęcia przez Gminę zadań dotyczących obowiązku utrzymania grobów i cmentarzy wojennych (druk nr 7);
g) odstąpienia od żądania zwrotu bonifikaty udzielonej przy przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (druk nr 8).
8) Informacja dotycząca ochrony zwierząt na terenie miasta.
9) Ocena funkcjonowania programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem komunalnym.
10) Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta.
11) Odpowiedzi na interpelacje i rozpatrzenie wniosków radnych.
12) Wolne wnioski i informacje.
13) Zamknięcie obrad sesji.

Serdecznie zapraszam
mieszkańców miasta do wzięcia udziału
Przewodniczący Rady Miejskiej w Brzegu
(-) Andrzej Ogonek

Więcej informacji:
http://www.bip.brzeg.pl

Nie zapomnij udostępnić: