Skróty klawiszowe

  • TAB kolejny element
  • / wyszukiwarka
  • CTRL (CMD) + powiększenie widoku
  • CTRL (CMD) - zmniejszenie widoku
Data publikacji artykułu: 13 lutego, 2023 Tytuł artykułu

Ważna inwestycja dla Urzędu Miasta i wszystkich brzeżan!

Treść artykułu

„Rewaloryzacja budynku Urzędu Miasta w Brzegu z dostosowaniem do wymogów przeciwpożarowych” w zakresie części III – tak brzmi nazwa zadania, które już niebawem zostanie zrealizowane i na które dziś, 13 lutego 2022 roku, podpisana została umowa, pomiędzy wykonawcą – Przedsiębiorstwo Handlowo – Techniczne „SUPON” z siedzibą w Opolu a Gminą Brzeg, reprezentowaną przez Burmistrza Brzegu Jerzego Wrębiaka.

W ramach przedmiotowego zadania zostanie wykonane zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku A i B – etap II oraz wykonana zostanie droga pożarowa i zagospodarowanie terenu przy budynku B. Koszt tej ważnej inwestycji to 1 788 092,67 zł, a termin realizacji – 10 miesięcy od daty podpisania umowy.

Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i dofinansowane do wysokości 98 % wartości kwalifikowanej.

Nie zapomnij udostępnić: