Skróty klawiszowe

  • TAB kolejny element
  • / wyszukiwarka
  • CTRL (CMD) + powiększenie widoku
  • CTRL (CMD) - zmniejszenie widoku
Data publikacji artykułu: 7 kwietnia, 2021 Tytuł artykułu

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Biurze Budownictwa i Inwestycji

Treść artykułu

Załącznik Nr 1

do Zarządzenia Nr 1889/2021

Burmistrza Brzegu

z dnia 06 kwietnia 2021

URZĄD MIASTA W BRZEGU

ul. Robotnicza 12

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:

PODINSPEKTOR W BIURZE BUDOWNICTWA I INWESTYCJI

 

  1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się także osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
    o pracownikach samorządowych – tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
  • wykształcenie średnie – technik elektryk, technik budownictwa lub wyższe techniczne – inżynier elektryk, inżynier budownictwa,
  • co najmniej 3-letni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • znajomość przepisów prawa w zakresie:
    1. ustawy Prawo energetyczne,
    2. ustawy Prawo budowlane,
    3. ustawy Prawo zamówień publicznych,
    4. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
    5. ustawy o samorządzie gminnym,
    6. ustawy o pracownikach samorządowych,
    7. ustawy o ochronie danych osobowych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
  • obsługa komputera oraz programów finansowo-księgowych,
  • umiejętność planowania i organizowania własnej pracy,
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem w sytuacjach konfliktowych,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • obowiązkowość, staranność, systematyczność, sumienność, operatywność, komunikatywność.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    • nadzór nad bieżącym utrzymaniem i konserwacją obiektów komunalnych dotyczący oświetlenia ulicznego dróg gminnych, skwerów i parków Gminy Brzeg – słupów oświetleniowych, opraw, szafek złączowo-pomiarowych,
    • nadzór nad funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie Gminy Brzeg,
    • dokonywanie bieżących i okresowych przeglądów urządzeń oświetleniowych oświetlenia ulicznego,
    • prowadzenie ewidencji opłat za zużytą energię elektryczną przez oświetlenie uliczne
      i sygnalizację świetlną,
    • nadzór nad przygotowaniem oraz wdrożeniem programu zaopatrzenia miasta
      w energię elektryczną, ciepło i gaz,
    • współdziałanie i współpraca w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną, cieplną
      i gaz ziemny z dostawcami tych mediów,
    • nadzór i organizowanie całokształtu spraw związanych z dostawą energii elektrycznej do wszystkich jednostek Gminy Brzeg,
    • nadzór i organizowanie całokształtu spraw związanych z oświetleniem świątecznym Miasta Brzegu,
    • nadzór i organizowanie całokształtu spraw związanych z inwestycjami w zakresie oświetlenia ulicznego, na skwerach i parkowego na terenie Gminy Brzeg,
    • rozliczanie finansowe prowadzonych zadań w ramach wydatków majątkowych
      z budżetu oraz wystawianie dla celów ewidencji księgowej Urzędu dowodów „OT”,
    • nadzór nad efektywnym wykorzystywaniem środków finansowych z budżetu przeznaczonych na cele remontowe i bieżące utrzymanie oraz prowadzenie rejestru wydatków budżetowych,
    • prowadzenie stałej kontroli realizacji zadań oraz ich poprawności w świetle zawartych umów z podmiotami gospodarczymi,
    • organizowanie oraz uczestnictwo w odbiorach okresowych wykonywanych przez wykonawców usług oraz robót budowlanych i remontowych,
    • współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie ścigania sprawców dewastacji na mieniu komunalnym nadzorowanym przez Biuro Budownictwa i Inwestycji Urzędu Miasta Brzeg,
    • opracowywanie projektów uchwał, sprawozdań i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej Brzegu i jej Komisji z zakresu powierzonych obowiązków do wykonania spraw i zadań,
    • prowadzanie spraw wynikających z zakresu obowiązków pozostałych pracowników Biura w przypadku ich nieobecności w pracy,
    • współdziałanie z pozostałymi Biurami Urzędu, organizacjami rządowej administracji ogólnej, gminnymi jednostkami administracyjnymi oraz innymi instytucjami w celu realizacji powierzonych zadań,
    • przygotowywanie materiałów umożliwiających udzielenie odpowiedzi na zapytania
      i wnioski Radnych Rady Miejskiej w zakresie wynikającym z prowadzonych zadań,
    • opracowywanie dokumentacji przetargowej na roboty, usługi i dostawy prowadzone przez Biuro Budownictwa i Inwestycji w celu przygotowania ogłoszenia przetargu przez Biuro Organizacyjno-Prawne Urzędu Miasta,
    • uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowych Urzędu Miasta,
    • sporządzanie planu zamówień publicznych,
    • sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonania budżetu i zamówień publicznych wynikających z obowiązujących w Urzędzie ustaleń.
  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    • forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony (w przypadku zatrudnienia osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy). Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2021 r.
    • wymiar czasu pracy: pełny wymiar,
    • miejsce świadczenia pracy: Biuro Budownictwa i Inwestycji zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, który nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
    • wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r.
      w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (tekst jednolity: Dz. U.
      z 2018 r. poz. 936 z późn. zm.) oraz Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Miasta w Brzegu,
    • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
  1. Informacja na temat wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.

  1. Wymagane dokumenty:
    • list motywacyjny oraz CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).

List motywacyjny, CV oraz klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

  • kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • oświadczenie kandydata potwierdzające obywatelstwo,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego) – poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem,
  • kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, o których mowa w ust. 1 pkt 2 niniejszego ogłoszenia,
  • kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy potwierdzające staż pracy, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 niniejszego ogłoszenia,
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu
    z pełni praw publicznych oraz, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz informacja
    o przetwarzaniu danych (Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia),
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  • dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 30.04.2021 r. do godz. 15:15 (decyduje data wpływu do Urzędu, nie data nadania!) pod adresem:

Urząd Miasta w Brzegu

ul. Robotnicza 12

49-300 Brzeg

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

– Podinspektor w Biurze Budownictwa i Inwestycji

Urzędu Miasta w Brzegu”.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne będą powiadomieni pisemnie o terminie i miejscu rozpoczęcia II etapu konkursu.

Z  Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Miasta w Brzegu przy ul. Robotniczej 12 (budynek A  pok. 104) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.brzeg.pl. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (77) 416 08 74 lub (77) 416 85 74.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.brzeg.pl.) oraz na tablicy informacyjnej nr 15 Urzędu Miasta przy ul. Robotniczej 12, 49-300 Brzeg (obok pokoju nr 104 I piętro – budynek A).

     Z up. Burmistrza

      Z-ca Burmistrza

(-) Bartłomiej Kostrzewa

Nie zapomnij udostępnić: