Zapowiedź sesji Rady Miejskiej w dniu 24 kwietnia 2015r.
OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 24.04.2015 r. o godzinie 10.00 w Ratuszu odbędzie się sesja Rady Miejskiej Brzegu z następującym porządkiem obrad:
Porządek obrad:
1) Otwarcie obrad sesji.
2) Wnioski do porządku obrad.
3) Przyjęcie protokołu z sesji Rady Miejskiej z dnia 27.03.2015.
4) Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.
5) Interpelacje i wnioski radnych.
6) Problem bezrobocia i możliwości przeciwdziałania ( z uwzględnieniem prac społeczno-użytecznych).
7) Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Brzeg za rok 2014, wraz z oceną funkcjonowania tzw. „ uchwał śmieciowych”.
8) Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Programu Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Brzeg za 2014 rok
9) Ocena zasobów pomocy społecznej.
10) Realizacja Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi w aspekcie realizacji zadań publicznych( organizacje pożytku publicznego, stowarzyszenia, fundacje) za 2014 rok.
11) Przyjęcie uchwał w sprawie:
a) zmian w budżecie Gminy Brzeg na 2015r oraz zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Brzeg na 2015 rok ( druk nr 1),
b) zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej ( druk nr 2),
c) utworzenia zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Brzeg ( druk nr 3),
d) warunków udzielania bonifikat i wysokości stawek procentowych( druk nr 4),
e) stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnej ( druk nr 5),
f) rozpatrzenia wezwania do usunięcia naruszenia prawa w związku z podjętą uchwałą Nr V/19/15 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 27 lutego 2015 roku w sprawie stanowiska Rady Miejskiej Brzegu w sprawie wniosku Pani Bożenny Toziczka o ponowne podjęcie procedury zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Brzeg i kolejno zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla rejonu przy ul. Włościańskiej obejmującego m.in. działkę nr 551/19 w celu umożliwienia lokalizacji obiektu handlowo-usługowego o powierzchni sprzedaży większej niż 2000 m².( druk nr 6),
g) opinii dotyczącej rozłożenia na raty spłaty wierzytelności Gminy Brzegu ( druk nr 7),
h) opinii dotyczącej rozłożenia na raty spłaty wierzytelności Gminy Brzeg ( druk nr 8),
i) opinii dotyczącej rozłożenia na raty spłaty wierzytelności Gminy Brzegu ( druk nr 9),
j) opinii dotyczącej rozłożenia na raty spłaty wierzytelności Gminy Brzegu ( druk nr 10),
12) Odpowiedzi na interpelacje i rozpatrzenie wniosków radnych.
13) Wolne wnioski i informacje.
14) Zamknięcie obrad VII sesji Rady Miejskiej Brzegu.
Serdecznie zapraszam
mieszkańców miasta do wzięcia udziału
Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej Brzegu
Paweł Korycki
Polecane artykuły w tej kategorii
Spotkanie opłatkowo-noworoczne środowisk kresowych w Brzegu
W Sali Stropowej brzeskiego Ratusza odbyło się wyjątkowe spotkanie świąteczne, które zgromadziło przedstawicieli brzeskich środowisk kresowych i sybirackich. Była to okazja do wspólnego...
W brzeskim ratuszu odbył się wernisaż wystawy „Brzeg na dawnych pocztówkach”. Ponowne otwarcie galerii
W brzeskim ratuszu odbył się wernisaż wystawy „Brzeg na dawnych pocztówkach”, która potrwa do połowy lutego. Warto podkreślić, że jest to pierwsza wystawa, którą reaktywujemy...
Bezpieczna zima w mieście – przypominamy o najważniejszych zasadach
Zima to czas, w którym wszyscy musimy szczególnie zadbać o bezpieczeństwo i zatroszczyć się o los osób starszych, schorowanych i bezdomnych, jak również o zwierzęta. W związku z tym...