Załącznik Nr 1 do
Zarządzenia Burmistrza Miasta Brzegu
Nr 1507/2012
z dnia 18 grudnia 2012 r.
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA BRZEGU
Na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie(tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 234 poz. 1536) oraz Programu Współpracy Gminy Miasta Brzegu z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2013 (Uchwała Nr XXXIV/12 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 23 listopada 2012 roku)
Burmistrz Miasta Brzegu
ogłasza otwarty konkurs dla podmiotów działających na rzecz mieszkańców Gminy Miasta Brzegu, prowadzących działalność pożytku publicznego na dofinansowanie realizacji zadań publicznych w zakresie organizacji imprez kulturalnych, koncertów i festiwali w 2013 roku
oraz zaprasza do składania ofert.
Zlecenie realizacji zadania publicznego w powyższym zakresie nastąpi w formie
pisemnej umowy zawartej pomiędzy Gminą Miasto Brzeg a wybranym podmiotem- oferentem .
Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację wyżej
wymienionych zadań: do 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
I. Wymogi oferty:
Oferta konkursowa powinna spełniać wymagania opisane w art. 14 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 234 poz. 1536) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 roku (Dz. U. Nr 6, poz. 25 z 2011 r.) w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania zadania.
II. Kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru ofert:
1. prawidłowo wypełniony wniosek,
2. cele statutowe podmiotu są zgodne z zadaniami, o które stara się podmiot,
3. terenem wykonania zadania przez podmiot jest Gmina Miasto Brzeg,
4. procentowy udział wnioskowanej dotacji na realizację zadania
publicznego może wynieść: nie więcej niż 90% całkowitego kosztu
zadania
5. aktualny wyciąg z rejestru,
6. dysponowanie wykwalifikowaną kadrą,
7. posiadanie zasobów rzeczowych (lokalowych i sprzętowych) lub potwierdzenia użyczenia, wydzierżawienia umożliwiającego realizację zadania.
III. Dofinansowanie może być przeznaczone na:
a) koszty przejazdu,
b) honoraria,
c) oświetlenie,
d) nagłośnienie,
e) punkty pomocy medycznej,
f) zabezpieczenie p. pożarowe,
g) sanitariaty,
h) zapewnienia bezpieczeństwa osób,
i) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
j) zakup nagród i materiałów,
k) plakaty,
l) zakwaterowanie i wyżywienie artystów,
m) inne – niezbędne do wykonania zadania publicznego.
IV. Termin realizacji zadań: styczeń – grudzień 2013 roku.
· Oferty należy składać do 9 stycznia 2013 roku do godz. 15.15 w Biurze Podawczym Urzędu Miasta w Brzegu lub nadesłać drogą pocztową na adres Urzędu Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg (o terminie wpływu decyduje data stempla pocztowego) w zaklejonych, opisanych wg zadań wymienionych w ogłoszeniu i opieczętowanych kopertach z dopiskiem „Konkurs Ofert 2013– realizacja zadania w zakresie……………………………”
· Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 stycznia 2013 roku o godz. 10.00.
· Informacja o wyborze najlepszych ofert zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.bip.brzeg.pl
V. Środki finansowe na wyżej wymienione zadania w 2012 roku wynosiły 50.000 złotych.
VI. Osobą uprawnioną do udzielania informacji na temat konkursu jest Izabela Tkaczyk, inspektor w Biurze Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta w Brzegu, tel. 77 416 98 01.
VII. Formularz oferty dla organizacji pozarządowych dostępny jest w Biurze Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta w Brzegu, pok. nr 14 budynek A.
Burmistrz Miasta
(-) Wojciech Huczyński