OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 31.03.2006 r. o godzinie 9.00 w Ratuszu odbędzie się Sesja Rady Miejskiej w Brzegu z następującym porządkiem obrad:
1) Otwarcie obrad sesji.
2) Wnioski do porządku obrad.
3) Przyjęcie protokołu z sesji Rady Miejskiej z dnia 24.02.2006 r.
4) Sprawozdanie burmistrza z bieżącej działalności.
5) Interpelacje i wnioski radnych.
6) Informacja dotycząca projektu zagospodarowania budynku byłego piastowskiego „Gymnasium Illustrae” na więzienie:
a) dyskusja;
b) przyjęcie stanowiska.
7) Informacja dot. kierunków promowania miasta.
8) Sprawozdania Społecznej Komisji Mieszkaniowej
9) Sprawozdanie z Działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz realizacja Lokalnego Programu Pomocy Społecznej.
10) Przyjęcie uchwał w sprawie:
a) zmian w budżecie miasta na 2006 rok (druk nr 1, 2, 3);
b) uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Brzegu (druk nr 4);
c) zasad i trybu przyznawania, wstrzymywania i cofania oraz wysokości stypendiów sportowych dla zawodników osiągających wysokie wyniki sportowe we współzawodnictwie międzynarodowym i krajowym (druk nr 5);
d) ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach oświatowych Gminy Miasto Brzeg oraz uzgodnienia wartości jednego punktu tabel wynagrodzeń (druk nr 6);
e) ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego oraz uzgodnienia wartości jednego punktu tabel wynagrodzeń dla Zarządu Nieruchomości Miejskich w Brzegu (druk nr 7);
f) rozpatrzenia skargi na działalność Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu (druk nr 8).
11) Przedstawienie protokołu z przeprowadzonej kontroli przez Komisje Rewizyjną.
12) Ocena funkcjonowania programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem komunalnym.
13) Informacja dotycząca działalności Zarządu Budynkami Mieszkalnymi w Brzegu za 2005 r. oraz propozycje planu remontów na 2006 rok.
14) Ocena funkcjonowania Gospodarstwa Pomocniczego przy UM – stan techniczny, wyposażenie cmentarzy komunalnych, potrzeby inwestycyjne.
15) Informacja dotycząca wykonania Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2005 rok.
16) Odpowiedzi na interpelacje radnych.
17) Wolne wnioski i informacje.
18) Zamknięcie obrad sesji.
Serdecznie zapraszam
mieszkańców miasta do wzięcia udziału
Przewodniczący Rady Miejskiej
(-) Janusz Gil
Polecane artykuły w tej kategorii
Jak prawidłowo sortować śmieci?
Prezentujemy grafikę, która jest doskonałą ściągą podpowiadającą jak prawidłowo sortować śmieci. W związku z wejściem w życie nowych przepisów dotyczących zbiórki i recyklingu...
Ostrzeżenie przed oblodzeniem
Informacje szczegółowe w...
Otwarty konkurs ofert na finansowe wsparcie realizacji projektów w ramach Programu „Od zależności ku samodzielności” – edycja 2025 r.
Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 7a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1283 ze zm.) ogłosił otwarty konkurs...