Skróty klawiszowe

  • TAB kolejny element
  • / wyszukiwarka
  • CTRL (CMD) + powiększenie widoku
  • CTRL (CMD) - zmniejszenie widoku
Data publikacji artykułu: 11 stycznia, 2010 Tytuł artykułu

Informacja burmistrza – likwidacja Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska

Treść artykułu

INFORMACJA
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 20 listopada 2009r. o zmianie ustawy Prawo ochrony środowiska oraz niektórych innych ustaw, z dniem 1 stycznia 2010r. zlikwidowany został gminny fundusz ochrony środowiska.
W związku z powyższym informuję, że straciła moc prawną Uchwała nr XLVI/443/09 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 1 czerwca 2009r. w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania dotacji ze środków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej osobom fizycznym na prace związane z demontażem, transportem i utylizacją odpadów niebezpiecznych, zawierających azbest z budynków i obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie miasta Brzegu.
Obecnie, w oparciu o obowiązujące przepisy nie ma podstaw do udzielania dotacji osobom fizycznym na działania z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest.
W przypadku zmiany przepisów i pojawienia się możliwości udzielania dotacji na przedmiotowe działania zostanie przedłożona stosowna informacja w miejscowej prasie i na stronie internetowej miasta ww.brzeg.pl

Burmistrz
Wojciech Huczyński

Nie zapomnij udostępnić: