Pomiar satysfakcji klientów Urzędu Miasta w Brzegu
Ikona zamieszczona poniżej, po prawej stronie, umożliwia bezpłatne połączenia w celu pomiaru satysfakcji klienta w godzinach pracy Urzędu Miasta w Brzegu w poniedziałek-piątek 7.15-15.15
![]() |
Część swoich spraw, związanych z pracą Urzędu Miasta w Brzegu, klienci mogą załatwiać za pośrednictwem Internetu.
W celu złożenia dokumentu elektronicznego należy:
- założyć bezpłatne konto użytkownika na platformie ePUAP,
- zapoznać się z procedurami załatwiania spraw w Urzędzie Miasta w Brzegu,
- wypełnić formularz elektroniczny dostępny na platformie ePUAP i dołączyć niezbędne załączniki.
- podpisać formularz bezpiecznym podpisem elektronicznym wygenerowanym w oparciu o certyfikat kwalifikowany w formacie Xades-Bes lub podpisać formularz profilem zaufanym
Projekt „Sprawny Samorząd. Wdrażanie usprawnień w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego w 10 urzędach gmin i 2 starostwach powiatowych z terenu województwa opolskiego i śląskiego”, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,Priorytetu V „Dobre rządzenie” Działania 5.2. „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej” Poddziałania 5.2.1. „Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej”