KONKURS DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
Regulamin Konkursu dla uczniów szkół podstawowych
pn.: Samospis w Gminie Brzeg w Narodowym Spisie Powszechnym
Ludności i Mieszkań 2021
- 1.Postanowienia ogólne
- Organizatorem Konkursu dla uczniów szkół podstawowych pn. Samospis w Gminie Brzeg w Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań 2021 (zwanego dalej Konkursem) jest Gmina Brzeg z siedzibą w Urzędzie Miasta w Brzegu przy ul. Robotniczej 12, 49-300 Brzeg, adres e-mail: oragnizacyjny@brzeg.pl (zwany dalej Organizatorem).
- Fundatorem nagród w Konkursie jest Organizator.
- Celem Konkursu jest promowanie i zwiększanie świadomości mieszkańców Gminy Brzeg o idei Samospisu w Narodowym Spisie Powszechnym poprzez zaangażowanie uczniów szkół podstawowych.
- Niniejszy Regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa warunki Konkursu.
- Uczestnikiem Konkursu mogą być uczniowie klas szkół podstawowych Gminy Brzeg.
- Szkoły wyrażające chęć uczestnictwa w Konkursie zapoznały się z treścią niniejszego Regulaminu oraz w sposób dobrowolny przystępują do konkursu wyrażając zgodę na jego zapisy i akceptując warunki Regulaminu.
- Udzielenie odpowiedzi na zadanie konkursowe jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na udział w Konkursie i akceptację niniejszego Regulaminu.
- Udział w Konkursie jest bezpłatny.
- 2. Zasady szczegółowe
- Zadaniem Konkursowym jest udzielenie odpowiedzi na pytania zawarte w aplikacji spisowej udostępnionej przez Główny Urząd Statystyczny na stronie https://nsp2021.spis.gov.pl/#/login?redirect=%2Fobligations, jako głównej, formy spisu powszechnego.
- Odpowiedzi na pytania formularza spisowego winny być wypełnione przez rodzica, opiekuna prawnego ucznia.
- Treść pytań formularza spisowego dostępna jest na stronie Głównego Urzędu Statystycznego i znajduje się pod linkiem https://spis.gov.pl/lista-pytan-w-nsp-2021/.
- Podstawą uznania wypełnionego formularza spisowego będzie potwierdzenie
w formie zrzutu z ekranu (Print Screen) lub zdjęcia przesłanego przez ucznia lub podmiot określony w 2 ust. 2 do nauczyciela nadzorującego konkurs w danej klasie. Treść komunikatu, który pojawia się po wypełnieniu ankiety spisowej, będącej podstawą uznania przez nauczyciela to: „Formularz został poprawnie wypełniony. Dziękujemy za udział w Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań 2021.”
W przypadku, gdy czynność samospisu została dokonana przed ogłoszeniem Konkursu, należy przesłać zdjęcie komunikatu, jaki pojawia się w przypadku ponownej próby zalogowania się do aplikacji spisowej: „Komunikat serwera. Spis został zakończony”.
- Ilość potwierdzeń dokonanych samospisów wraz z informacją o liczebności danej klasy nauczyciel przekazuje dyrektorowi szkoły podstawowej. Zbiorczą informację o wynikach uzyskanych w poszczególnych klasach dyrektor szkoły przekazuje do Organizatora do dnia 07 maja 2021 roku na adres e-mail: oragnizacyjny@brzeg.pl.
- Konkurs jest przeprowadzany w dniach od 19.04.2021 r. do 30.04.2021 r.
- 3. Wyniki konkursu
- Organizator ustali wyniki Konkursu wskazując uczniów trzech klas (1, 2 i 3 miejsce), które uzyskają największy procent dokonanych samospisów w stosunku do liczby uczniów w klasie. W przypadku tożsamych wyników dla poszczególnych miejsc zostanie przeprowadzone losowanie.
- Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi do dnia 14 maja 2021 r. na stronie www. brzeg.pl.
- Dyrektorzy szkół, których uczniowie zajęli miejsca 1-3 w Konkursie zostaną dodatkowo powiadomieni drogą mailową.
- Nagrody w Konkursie zostaną przekazane przez Organizatora w ciągu 14 dni od ogłoszenia wyników konkursu w sposób ustalony z dyrektorem placówki szkolnej.
- 4. Nagrody
- Zwycięzcy Konkursu, o których mowa w § 3 ust. 1 otrzymają drobne nagrody rzeczowe ufundowane przez Organizatora Konkursu.
- Zwycięscy nie przysługuje żądanie wymiany nagród na nagrody pieniężne lub na nagrody innego rodzaju.
- Środki finansowe na ufundowanie nagród Organizator zabezpiecza
z kwot dotacji na przeprowadzenie Narodowego Spisu Powszechnego w zakresie wydatków rzeczowych.
- 5. Dane osobowe
- Organizator Konkursu wskazuje, iż wszelkie kwestie w zakresie danych osobowych uregulowane są w dokumentacji wewnętrznej placówek szkół podstawowych Gminy Brzeg. Wszelkie pytania i wnioski w tym zakresie należy kierować do Inspektora Danych Osobowych danej szkoły.
- Organizator na żadnym etapie Konkursu nie będzie wymagał przekazywania danych osobowych podmiotów dokonujących samospisu.
- 6. Postanowienia końcowe
Niniejszy Regulamin podlega udostępnieniu na stronie bip.brzeg.pl oraz brzeg.pl.
Polecane artykuły w tej kategorii
Rozpoczyna się rekrutacja pracowników do Centrum Dystrybucyjnego Dino w Brzegu
"DINO POLSKA" S.A. informuje, że właśnie uruchomiono proces rekrutacji pracowników do Centrum Dystrybucyjnego Dino w Brzegu. Wszystkich zainteresowanych odsyłamy do poniższej ulotki, gdzie...
Rusza kolejny etap Budżetu Obywatelskiego Brzegu (BOB) na 2025 rok
Zgodnie z harmonogramem BOB od dnia 3 lutego do 17 lutego 2025 roku można zgłaszać projekty, które zostaną poddane weryfikacji przez powołany Zespół Weryfikacyjny. Podział projektów na...
Ogłoszenie Burmistrza Brzegu o realizacji zadania pn.: „ Ferie na sportowo, aktywnie, zdrowo i świadomie”.
Ogłoszenie Burmistrza Brzegu z dnia 22.01.2025 r. Zgodnie z art. 19 a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, umieszcza się na okres 7...