Skróty klawiszowe

  • TAB kolejny element
  • / wyszukiwarka
  • CTRL (CMD) + powiększenie widoku
  • CTRL (CMD) - zmniejszenie widoku
Data publikacji artykułu: 8 grudnia, 2009 Tytuł artykułu

Regulamin konkursu Szopka Bożonarodzeniowa

Treść artykułu

Jak co roku, Burmistrz Miasta Brzegu zaprasza dzieci do wzięcia udziału w konkursie „Szopka Bożonarodzeniowa”, organizowanym przez Urząd Miasta. Celem konkursu jest popularyzowanie tradycji bożonarodzeniowych wśród dzieci i młodzieży. Na zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody. Regulamin konkursu:

REGULAMIN

I. INFORMACJE PODSTAWOWE

§ 1 [Nazwa KONKURSU]

Organizowane przedsięwzięcie – jest KONKURSEM o nazwie „Szopka Bożonarodzeniowa”, dotyczącym tradycji bożonarodzeniowych.

§ 2 [Organizator]

Organizatorem KONKURSU jest Urząd Miasta Brzeg.

§ 3 [Cel KONKURSU]

KONKURS organizowany jest w celu upowszechniania wiedzy o polskich tradycjach bożonarodzeniowych wśród dzieci i młodzieży z brzeskich przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów.

§ 4 [Przedmiot KONKURSU]

Na konkurs mogą być zgłaszane prace w następującej kategorii tematycznej:

Szopka Bożonarodzeniowa

§ 5 [Wgląd w regulamin KONKURSU]

Treść niniejszego regulaminu będzie udostępniona wszystkim potencjalnym uczestnikom KONKURSU w Urzędzie Miasta Brzeg, jak i we wszystkich Przedszkolach Publicznych, Publicznych Szkołach Podstawowych, Publicznych Gimnazjach i Zespołach Szkół (podstawowych i gimnazjach), mieszczących się w Brzegu.

II. UCZESTNICY KONKURSU

§ 6 [Uczestnicy KONKURSU]

6.1 Prace konkursowe mogą być składane w dwóch kategoriach:
– Kategoria I – prace zbiorowe,
– Kategoria II – prace indywidualne

6.2 Prace konkursowe w kategorii – prace indywidualne i zbiorowe – mogą składać:
– Przedszkola Publiczne
– Publiczne Szkoły Podstawowe
– Publiczne Gimnazja
– Zespoły Szkół

6.3. UWAGA! OGRANICZONA ILOŚĆ PRAC KONKURSOWYCH W/W KATEGORIACH:
dla przedszkoli ustala się maksymalną ilość prac zgłoszonych do konkursu dla jednej kategorii w ilości 6 prac,
dla szkół podstawowych: klasy od 1-3 – maksymalna ilość prac zgłoszonych do konkursu nie może przekroczyć 10 prac
klasy od 4-6 – maksymalna ilość prac zgłoszonych do konkursu nie może przekroczyć 10 prac
gimnazjum: maksymalna ilość prac zgłoszonych do konkursu nie może przekroczyć 10 prac

III. ZASADY ORGANIZACYJNE KONKURSU

§ 7 [Czas trwania KONKURSU]

Czas trwania KONKURSU: do 15.12.2009 r.

§ 8 [Zasady KONKURSU]

8.1 Laureaci konkursu zostaną powiadomieni o wygranych przez Organizatora tj. Urząd Miasta Brzeg.

8.2 Wybór zostanie dokonany w miejscu wskazanym przez Organizatora. Nad prawidłowością wyboru czuwać będzie Komisja Konkursowa. Z przebiegu wyboru najlepszych prac konkursowych sporządzony zostanie protokół. Lista laureatów KONKURSU zostanie ogłoszona w Urzędzie Miasta, Przedszkolach Publicznych, Podstawowych Szkołach Publicznych, Publicznych Gimnazjach i lokalnych mediach.

§ 9 [Nagrody]

9.1 Za najlepsze prace konkursowe laureaci otrzymają nagrody.

9.2 Nagrody zostaną przyznane w trzech kategoriach wiekowych (przedszkola, szkoły podstawowe oraz gimnazja). Nagradzane będą miejsca od 1 – 3 w każdej kategorii.

9.3 Prace zbiorowe oraz prace indywidualne będą oceniane według takich samych kryteriów.

§ 10 [Komisja konkursowa]

10.1 Skład Komisji Konkursowej – 5 osób:
– Przedstawiciele Urzędu Miasta,
– Eksperci – plastycy z Brzeskiego Centrum Kultury

10.2 Decyzje Komisji w sprawie przyznanych nagród i wyróżnień zapadają zwykłą większością głosów.

10.3 Decyzja Komisji jest ostateczna.

10.4 Komisja Konkursowa może przyznać dodatkowe wyróżnienia dla prac, które nie otrzymały nagrody, ale prezentują ciekawe pomysły. Liczba dodatkowych wyróżnień nie może być większa od trzech w każdej kategorii.

IV. WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE

§ 11 [Warunki składania prac]

11.1 Prace konkursowe należy składać od 10.12.2009 do 15.12.2009 r. (z wyłączeniem sobót i niedziel) w godz. 10.00 -15.00
11.2 Prace należy składać w Brzeskim Centrum Kultury u p. Beaty Staszczyk, tel. 077 416 9986 w. 35

11.3 Do każdej pracy musi być dołączona metryczka z:
– imieniem i nazwiskiem Autora, bądź jeżeli jest to praca z Przedszkola Publicznego należy umieścić na karteczce numer grupy,
– informację o jednostce organizacyjnej – pełna nazwa, adres, telefon,
– metryczka powinna być trwale dołączona do pracy,
11.4 W konkursie nie wezmą udział prace bez w/w metryczki.
11.5 Prace powinny być gotowe do ekspozycji i zabezpieczone przed urazami mechanicznymi.
11.6 Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu oraz klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi osobowymi wyłącznie dla potrzeb konkursu zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych ( Dz. U. Nr 133, poz. 863 )”.
11.7 Prace należy odebrać z Brzeskiego Centrum Kultury do 10.01.2010 roku. Po upływie tego terminy nieodebrane prace zostaną zniszczone. 

V. SPOSÓB WYDAWANIA NAGRÓD (CZAS I MIEJSCE)

§ 12 [Wręczenie nagród]

Uroczyste wręczenie nagród będzie połączone z wernisażem świątecznym, który odbędzie się 21.12.2009 r. o godz. 17:00 na Placu Polonii Amerykańskiej przed Brzeskim Centrum Kultury. Wystawa prac konkursowych będzie trwała od 21.12.2009 r. do 28.12. 2009 r. w Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5, a w dniach: 29.12.2009– 10.01.2010r w Galerii Sztuki Współczesnej Brzeskiego Centrum Kultury – w budynku ratusza miejskiego.

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§ 13 [Sprawy nieuregulowane]

13.1 We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie lub w przypadku zapytań do Organizatorów, decyduje Komisja Konkursowa.

13.2 Urząd Miasta Brzeg zastrzega sobie prawo do zmiany nagród i regulaminu. O zmianach zostaną poinformowani dyrektorzy jednostek organizacyjnych.

Nie zapomnij udostępnić: