Szanowni Państwo.
Od stycznia zmienia się wysokość opłaty za śmieci. Pamiętamy o złożeniu nowej deklaracji.
Od 1 stycznia 2014r. istnieje konieczność wypełnienia NOWEJ DEKLARACJI i wnoszenia opłat wg przyjętych nowych stawek, tj.
Gospodarstwo | Stawka opłaty: Odpady segregowane | Stawka opłaty: Odpady niesegregowane |
Zamieszkałe przez 1 osobę | 9 zł | 18 zł |
Zamieszkałe przez 2 osoby | 20 zł | 40 zł |
Zamieszkałe przez 3 osoby | 30 zł | 60 zł |
Zamieszkałe przez 4 osoby) | 40 zł | 80 zł |
Zamieszkałe przez 5 i więcej osób | 50 zł | 100 zł |
Ponadto przypomina się, że opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi w wysokości wynikającej ze złożonej nowej deklaracji należy wnosić w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu za który uiszczana jest opłata, tj. „z dołu”
Opłata ma być wnoszona przez właścicieli nieruchomości (w przypadku domków jednorodzinnych przez jego właściciela; w przypadku budynków wielolokalowych – przez spółdzielnie, zarządy wspólnot czy zarządców) na konto Urzędu Miasta nr 87 2030 0045 1110 0000 0269 2520 z dopiskiem –opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi lub w kasie Urzędu Miasta ul. Robotnicza 12. Deklaracja powinna być złożona przez właściciela zamieszkanej nieruchomości (w przypadku budynków wielolokalowych – przez spółdzielnie, zarządy wspólnot czy zarządców), w terminie od 1 do 14 stycznia 2014r.
Druki deklaracji dostępne będą na stronie internetowej miasta www.brzeg.pl oraz w Urzędzie Miasta Brzegu przy ul. Robotniczej 12 (na Biurze Podawczym, w Biurze Urbanistyki i Ochrony Środowiska pok. 12B) od dnia 18 grudnia 2013 roku.